Õppeprotsessi juhtimine digiajastul
25. septembril 2018 Viimsi SPA konverentsikeskuses.
Koolimeeskond (Kail, Aneli, Tiina) panevad pead kokku ja mõtlevad, mis on meil koolis HÄSTI; mis on see, mida PARENDADA ja mis on see millest tahame LOOBUDA.
Mõttetöö tulemus:
Kuidas PARENDADA?
Koolimeeskond (Kail, Aneli, Tiina) panevad pead kokku ja mõtlevad, mis on meil koolis HÄSTI; mis on see, mida PARENDADA ja mis on see millest tahame LOOBUDA.
Mõttetöö tulemus:
Kuidas PARENDADA?
- Tagada ressursid mobiilse arvutiklassi rajamiseks.
- Soetada sülearvutid ja sülearvutite kapp.
- Tagada kaasaegne internetiühendus.
- Luua süle- ja tahvelarvutite broneerimise süsteem.
- Tagada IT spetsialisti ja haridustehnoloogi tugiteenus.
- Õppekavaarenduse käigus tuua digipädevuste moodul ainekavadesse.
- Analüüsida koolitusvajadust.
- Tagada koolitusvõimalused.
- Motiveerida lahtisi (digi)tunde pidama.
Kuidas PARENDATUT mõõta?
- Analüüsida kasutusintensiivsust.
- Analüüsida õpetajate töökavasid.
- Külastada avatud (digi)tunde.
- Testida nii õppijate kui õpetajate digioskusi.
15 IDEED ARENDUSTEKS
- Koolituskava koostamine digivahendite kasutusvõimaluste õppimiseks, õpetajatele.
- Õpetajate motiveerimine digiõppe rakendamiseks.
- Õpetajate innovatsiooniküpsuse ühtlustamine.
- Robootika rakendamine õpetamise vankri ette.
- Õppekava arendus digikompetentse toetava meetmena.
- Nutivahendite ja nende rakenduste kasutamine õpetamisel.
- Mobiilse arvutiklassi idee teostamine.
- Dokumentide ühisloome Google Drive kaasabil.
- Nutitöötoad (sh robootika) koostöös kooli hoolekoguga.
- e-õppe päev(ad) igasse õppeaastasse.
- Moodle keskkond õpetamise ja õppimise toetajana.
- Õpetajalt-õpetajale (digi)infotunnid.
- Nutiseadme keeluaeg(ala). Kontseptsiooni väljatötöamine ja rakendamine.
- Digitaristu süstemaatilise uuendamise kava.
- STUUDIUMi võimaluste laiem rakendamine tagasisidestamisel ja sisehindamisel.
Kommentaarid
Postita kommentaar