Seadsime oma meeskonnaga eesmärgiks nelja "Õpetajalt õpetajale" digiõpitoa läbiviimise 13. novembriks. Panime paika vastutajad ja teemad. Esimene töötuba sai teoks eile, so 11. oktoobril. Tore, et klass oli huvilistest tervenisti täidetud. Õp Aneli juhendamisel õppisime tundma QUIZLET keskkonda, katsetasime seal juba valmis olevaid õppematerjale ja lõime ka enda omi. Ja mis peamine - täna sai eile loodut juba tunnis rakendatud. Lastele meeldis. Aitäh Anelile oma kogemust ja teadmist jagamast!
26. septembril 2018 Viimsi SPA konverentsikeskuses Selgusid eesmärgid ja eesmärgi poole liikumist toetavad tegevused, mille läbiviimist kavandame kuni 13. novembrini 2018. Nutivahendite ja nende rakenduste kasutamine õpetamisel. Õpetajalt-õpetajale (digi)infotunnid. NB! Viime läbi neli "õpetajalt-õpetajale" töötuba. AJAKAVA: 1. Kokku leppida teemad ja esinejad/juhendajad. Selleks viiakse läbi koosolek. Kokku leppida töötubade toimumise ajad. Koosolek: esmaspäeval 01.oktoobril. (Vastutavad Kail ja Aneli.) 2. Esimene töötuba. 9. oktoober. (Vastutab Aneli) 3. Teine töötuba koos tagasisidestamisega. 23. oktoober. (Vastutavad Terje, Alvar 4. Kolmas töötuba koos tagasisidestamisega. 23. oktoober. (Vastutab Tiina, Aneli) 5. Neljas töötuba koos tagasisidestamisega. 7. november. (Vastutab Kail)
Soetasime Progetiigri programmi kaudu Sphero pallid (nii me neid hellitavalt kutsume). Mida põnevat nendega tegime? Õpetaja ENE tegemised Eesti keel 2. klassile Tunni teema: Tähestik, täishäälikud ja kaashäälikud. Eesmärgid: Tähestiku kordamine, täishäälikute ja kaashäälikute kinnistamine. Digioskuste arendamine. Tunniks vajalikud vahendid: Puidust kettad, millel tähed. Robotid (Sphero), tahvelarvutid. Tunni alguses jagan tahvlid ja tutvustan õpilastele robotite töökorda seadmist. Õpilaste ülesandeks on liikuda robotiga õiges tähestikulises järjekorras ühelt kettalt teisele. Täishääliku juures tuleb robotilt seadistada punane värv ja kaashääliku juures sinine värv. Kuna klassis on 10 õpilast, siis saan jälgida kõikide õpilaste tööd ja vajadusel abistada. Ülesanne oli õpilastele arusaadav ja asuti tööle. Puidust kettad, millel olid tähed, laotasin põrandale laiali. Enamus õpilasi sai robotite juhtimisega väga hästi hakkama. Mõned õpilased eksisid tä...
Kommentaarid
Postita kommentaar